Ik heb vandaag mijn 2 weken oude Blazer EV VERVANGEN (Dankzij het GM Customer Satisfaction Program.) Mijn eerste ging eerder deze week (weer) naar de garage en er werd vastgesteld dat er een nieuwe module nodig was (niet gespecificeerd welke)... module is niet op voorraad met geen geschatte ontvangsttijd, behalve dat het weken kan duren.... Ik had al meer dan een week 4 keer met GM Customer Satisfaction gesproken over alle andere problemen (zie andere berichten). Hoe dan ook, ik sprak vandaag met hen en herhaalde dat ik, ondanks dat ik hem meer dan 2 weken geleden had ontvangen, er maar 300 mijl mee had kunnen rijden in 5 dagen, waarbij hij 10 dagen in de garage stond, en dat het nu nog weken kon duren. Ik zei dat ik een nieuwe auto wilde... dat er 3 identieke modellen in de stad bij andere dealers waren. Hij zei dat mijn verzoek op dit moment niet onredelijk was en dat hij de dealer zou bellen. Drie uur later liep ik de dealer binnen en zei dat ik een vervanging wilde. Ze stelden geen eens vragen. (de angst voor de GM God?). Mijn originele auto was een stop-verkoopvoertuig dat duidelijk niet was geüpdatet (ondanks dat de dealer zwoer dat het was geüpdatet, zowel voor als na de eerste storing). Ik nam mijn gloednieuwe Blazer EV mee naar huis en ontdekte dat de interface van het infotainmentscherm kleine wijzigingen had... en onder het tabblad update en geschiedenis werden ALLE updates (2 en 4 maart werden vermeld) vermeld. Ze stonden niet vermeld op mijn originele "geüpdate" voertuig. Dus, als je met je dealer werkt... vertrouw maar controleer.